Autó és Matchbox

Üdv. Ha valaki, netán idetévedne, akkor ez egy olyan blog, ahol szép vagy híres, esetleg ronda autókat és Matchboxokat mutatok be.

Linkblog

Voltam vásárolni....

Attis10 2010.12.31. 14:59

 a madaras teszkowba és vettem az unokaöcsémnek thomasos cuccokat, de ha már a játék osztályon voltam, megnéztem az autókat is. Hát volt meglepetés rendesen, mert Hot Wheelsért mentem oda, de 1299 ismétlem ezerkétszázkilencvenkilenc forintért árulnak, olyan autókat, amik változtatják a színűket. Ez mire jó? Nem tudom. De persze ott van mellette 350 Ft.-ért a Matchbox márka, ami jobban megtetszett. Most egy Kicsit Off-Road hangulatban voltam és vettem három szuper kis autót, amiket most nem tudok lefényképezni, de ígérem minél előbb felteszem, amint tudom. BUÉK!

 

És ahogyan ígértem itt vannak, csak még nem bontottam ki őket.

 

 

Címkék: vásárlás matchbox off road

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://auto-matchbox.blog.hu/api/trackback/id/tr612550671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása