Autó és Matchbox

Üdv. Ha valaki, netán idetévedne, akkor ez egy olyan blog, ahol szép vagy híres, esetleg ronda autókat és Matchboxokat mutatok be.

Linkblog

Az egyik legjobb Porsche

Attis10 2010.12.27. 12:45

 nem más, mint a 911 GT3 és nem csak azért mert nekem is van egy, hanem mert ez tényleg jó Porsche és ami a lényeg, hogy megfizethető. Én ingyen kaptam ezt az 1/32-es változatot, de az igazi autó sem egy nagyon drága mulatság a többi sportautóhoz képest (persze aki megengedhet magának egy ilyet, annak nem drága 45-től, akár 200ezer euróig is terjedhet a vételára). A gyártója a Saico nevű kínai cég, amely szerintem nem túl ismert, de elég jó minőségű.Az egész autóval teljesen meg vagyok elégedve mind a fém kasznival, mind a lámpákkal, illesztésekkel és a festéssel. A képekért előre is elnézést kérek de egy 3.2 megapixeles telefonnal készültek egyelőre, ami közelről nem csinál olyan jó képet de messzebbről egész jót.

 

Az autó egyetlen hiányossága, a baloldali visszapillantó tükör, ami elveszett sajnos :( 

 

 

 

 

A kedvenc részletem ez az arany színre festett kipufogó (szerintem király)

Összegzésként: nagyon jó autó minőségileg és kinézetileg is, egyetlen negatívuma talán a gumi, ami nem illik egy ilyen autóra nagyon béna, csak ezt a telefon kamerája nem adja vissza.

 

 

Címkék: modell porsche matchbox saico

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://auto-matchbox.blog.hu/api/trackback/id/tr822541656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása