Autó és Matchbox

Üdv. Ha valaki, netán idetévedne, akkor ez egy olyan blog, ahol szép vagy híres, esetleg ronda autókat és Matchboxokat mutatok be.

Linkblog

Chub City 62' Volkswagen Samba Bus

Attis10 2010.12.29. 15:35

 A múltkori szupertitkos beharangozó másnapján, vagyis tegnap átvehettem a Vateráról szerzett mindössze 2000 forintos VW Samba buszomat, amit egyébként 5-6 ezer körül hirdetnek más oldalakon. Gyártója a Jada Toys, aminek egy kisebb alfaja a Chub City, ami tulajdonképpen kis távirányítós autókat értékesít. Ezek elég egyszerű szerkezetek, hiszen azon kívül, hogy nagyon tetszetősen néz ki, csak előre-hátra-jobbra-balra megy és ezen kívül mást nem. De nem is nagyon akarunk mást egy ilyen elragadó autótól, sőt szerintem  nem is nagyon fogok játszani vele. Az előző gazdája vitrinben tartotta és csak kétszer-háromszor használta. Nekem a polcomon lesz a helye, de néha azért majd leveszem és megyek vele egy-egy kört :)

 

 

 

 

 

 

Itt a kereket akarnám szemléltetni, mert nagyon bejön, hogy milyen részletesen van kidolgozva

Ez pedig a távirányító, mely azon kívül,hogy ugyanolyan négy frekvenciás, mint az autó, egy elég egyszerű szerkezet, de a feladatát teljesíti.

Összegzésként: nekem nagyon tetszik, mondjuk főképp ezért vettem meg, de azon kívül, hogy német autó német cég is gyártja, tehát nem valami kis kínai sz@r. Szerintem jó vétel volt és ez is bizonyítja, hogy megéri néha vaterán is vásárolni. 

Címkék: volkswagen jada toys

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://auto-matchbox.blog.hu/api/trackback/id/tr162546285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2010.12.30. 14:26:33

Ez tetszik. A nem Chub City kivitelű Karmann-ra még fáj a fogam, az is hasonló műfaj, a vaterán is szokott lenni, de még nem szántam rá magam 5 rongyért.

Attis10 · http://auto-matchbox.blog.hu/ 2010.12.30. 14:49:51

@RÁJEN: igen pont azért csaptam le rá, mert olcsó volt és tudtam, hogy jó vétel, de most inkább sima matchboxokra meg retroautókra vadászok
süti beállítások módosítása