Autó és Matchbox

Üdv. Ha valaki, netán idetévedne, akkor ez egy olyan blog, ahol szép vagy híres, esetleg ronda autókat és Matchboxokat mutatok be.

Linkblog

Voltam vásárolni.

Attis10 2011.01.02. 13:40

 Akár ez is lehetne a cím, de nem. Nem voltam vásárolni. Gondoltam elnézek a teszkóba és veszek pár HW kisautót, mivel a múltkor nem sikerült. Most sem sikerült, mert láttam, hogy 499 forintot kérnek egy még nem is 2010-es, hanem 2009-es modellért. Na mondom kösz nem. Átnéztem a másik sorba ugyanúgy mint pénteken, de újra kitágult a pupillám, mert egy ugyanolyan Matchboxért, amit vettem az auchanba 350-ért itt 499! Oké, mondom inkább átgyalogolok az interspaárba, mert ott tuti olcsóbb. Hát egy lóf#szt! Ugyanannyiba kerül ott is  minden. Kezdtem rájönni, hogy miért is. Két verziót szedtem össze, 1. Az eddig kb 300-400 Ft.-ért árult megmaradt autókat egy-két évvel később próbálják rásózni az emberre.      2. Annyira megromlott a nemzetközi kereskedelem, hogy amit megrendelnek ugyanúgy nem tudják eladni mint az első verzióba. Tehát egyetlen menekülés kisautó ügyileg, az Auchan és az internet.(Számomra)

Címkék: vásárlás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://auto-matchbox.blog.hu/api/trackback/id/tr902554096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása